woensdag 18 april 2012

Be! by Stl.

It's time to drink Champagne and dance on the table. 

Mijn eerste collectie fashion accessoires is een feit. Afgelopen zondag heb ik de samples voor het eerst gezien, gevoeld, geroken (leer) en gepast en op een paar kleine punten na zijn ze allemaal perfect. Love it! Toch duurt het nog even voor ik dit gevoel met jullie kan delen. De collectie is bedoeld voor het seizoen A/W 12/13 en dus zullen de eerste beelden pas na de zomer gepubliceerd worden.

Keuzes maken

Kijkend naar wat ik allemaal doe...

E-zine * shopper * e-shop * ontwerpen * schrijven * markten/party's * vaste job

... ben ik bang dat ik binnenkort een keuze moet maken. Wat vind ik het leukste om te doen, waar haal ik de meeste energie uit en wat wil ik hiermee bereiken? 

Stiekem weet ik het al; ik vind het alleen nog 'moeilijk' om dat andere los te laten. Gelukkig heb ik nog even...

Nu snel aan de slag. Vannacht *plopte* er een geweldig idee in mijn hoofd wat echt uitgewerkt moet worden. Wie weet een uitbreiding op de eerste collectie...


1 opmerking: